Klantenservice

Klachten :

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@mardymakeupshop.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

 

 

Afkoelingperiode :

U heeft het recht om een product tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden retour te sturen. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het bedrag gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening, ook bent u verantwoordelijk voor de retourzending. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. De consument dient het goed te verpakken en genoeg te frankeren. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@mardymakeupshop.nl . Wij zullen vervolgens het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Als het product niet in goede orde is ontvangen kunnen wij de retourzending niet aannemen en wordt deze door ons gehouden.

 

VIP Groep

© 2010 - 2024 Mardy's Nail Shop | sitemap | rss